Hoe verloopt het registratieproces?

Registratieproces:

  • Bekijk eerst deze video waarin de verschillende stappen bij het registreren worden toegelicht.
  • Registreren als nieuw innamepunt duurt slechts 3 minuten. U vult uw bedrijfsgegevens in en laat ons weten of u het statiegeld uitbetaalt aan de consument of doneert aan een goed doel.
  • Na uw registratie ontvangt u binnen een aantal dagen van ons een automatische bevestigingsmail met alle benodigde informatie.
  • Twee weken na registratie ontvangt u via de post van Statiegeld Nederland klantspecifieke labels op het opgegeven postadres. Door gebruik van deze labels, kan Statiegeld Nederland de zak met statiegeldverpakkingen in de gehele keten volgen en weet zij aan wie ze het statiegeld moeten uitbetalen.
  • Indien u de labels na 10 werkdagen nog niet ontvangen hebt, stuur dan een mail naar info@statiegeldnederland.nl.
  • Als bovenstaande geregeld is en u heeft statiegeldzakken (incl. sluitstrips), dan kunt u starten met inzamelen!
  • Ervaart u problemen met registreren? Stuur dan een mailtje naar info@statiegeldnederland.nl. We helpen u graag!